KOULUTUKSET

INNOSTA-koulutukset ovat syntyneet matkan varrella, koska haluamme jakaa omaa osaamistamme yrittäjien ja yrityksien käyttöön. Koulutuksia on muutamia ja räätälöimme niitä mielellämme tarpeen mukaan.

Kouluttajina olemme käytännönläheisiä ja pyrimme käyttämään aina mahdollisimman selkokielistä termistöä. Teemme koulutuksia yhdessä ja erikseen. Kaksin kouluttaessa on mahdollisuus tehdä workshop-tyylistä koulutusta, jolloin koulutettavilla voi olla esim. omat tietokoneet mukana ja asetuksia ja sisältöjä saadaan koulutuksessa päivitettyä saman tien.

Joskus (usein) kuuntelemalla toisen asiantuntemusta ja kokemusta löytää uusia näkökulmia ja toimintamalleja. Kehitä itseäsi ja yrityksesi toimintaa tehokkailla koulutuksillamme.

sisältösivu

Esimerkkejä koulutuksistamme:

Aloittavan yrittäjän markkinointi

Mitä: Käydään läpi mitä markkinointimateriaaleja aloittava yritys tarvitsee, mietitään kohderyhmiä, valitaan medioita ja kanavia. Suunnitellaan sisältöjä ja niiden tuotantoja. Koulutus voidaan järjestää yhden illan tiivistelmänä tai laajentaa useammalle kerralle, jolloin aineistoja saadaan työstettyä kurssin aikana.

Kenelle: Koulutus voidaan järjestää yksityisopetuksena, pienryhmälle tai isommalle ryhmälle.

Kouluttajana: Krisse Törö
Kesto: Noin 3 tuntia tai sopimuksen mukaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Media- ja kanavavalinnat
ja sisällöntuotannot

Mitä: Käydään läpi mediavalintoja sekä sosiaalisenmedian kanavat, niiden hinnoittelua, ominaispiirteet ja sisällöntuotannot. Mietitään kohderyhmille sopivia mediavalintoja ja sisältöjä.
Kenelle: Yrittäjälle, joka pähkäilee missä yrityksen tulisi näkyä ja mainostaa.

Kenelle: Koulutus voidaan järjestää yksityisopetuksena, pienryhmälle tai isommalle ryhmälle.

Kouluttajana: Krisse Törö
Kesto: Noin 3 tuntia tai sopimuksen mukaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Mitä on Facebookin ja Instagramin tavoitteellinen ja tuottava markkinointi yrityskäytössä?

Kenelle: Sinulle, joka jo käytät Facebookia ja/tai Instagramia yrityskäytössä, mutta haluaisit niiltä enemmän näkyvyyttä, yhteydenottoja ja kauppaa. Koulutus sopii hyvin jatkoksi somen yrityskäytön perusteille.

Mitä: Tässä koulutuksessa perehdytään syvällisemmin Facebookin ja Instagramin sisällöntuotantoon sekä ostettuun lisänäkyvyyteen eli mainostamiseen. Tutustumme esimerkkitapauksiin budjetteineen, kattavuuksineen ja käytännön kokemuksineen.

Hyödyt: Saat käytännöllisiä vinkkejä ja kokemuksia ammatikseen sisällöntuotantoa sosiaaliseen mediaan, verkkoon ja lehtiin tuottavilta kouluttajilta. Koulutuksessa käydään sosiaalisen median markkinointia käytännöllisesti: avullamme saat oman sosiaalisen median myyntisi aloitettua tai kasvatettua vastaamaan ajan- ja rahankäyttösi.

Saat myös vahvistusta omille tuntemuksillesi somen käyttäjänä ja pääset keskustelemaan

Kouluttajina: Krisse Törö ja/tai Mikko Blomberg
Kesto: Noin 3 tuntia tai sopimuksen mukaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Sosiaalisen median perusteet

”Jos et ole somessa, et ole”, kuuluu vanha viidakon sananlasku. Totuus on, että sosiaalisessa mediassa aktiivisesti viestivät yritykset ovat somettomia kilpailijoitaan näkyvämpiä, kuuluvampia ja myyvempiä.

Mitä: Käydään läpi eri kanavien rooleja (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter jne.) ja niiden hyödyntämistä yritystoiminnassa. Pureudutaan käytännönläheisesti kanavien hyviin ja huonoihin puoliin sekä etsitään osallistujille oikeita kanavia ja tapoja näkyä ja kuulua.

Kenelle: Yrityksille ja yrittäjille, jotka tiedostavat some-presenssin tärkeyden nykypäivänä, mutta joilla somen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä on haparoivaa tai alkuvaiheessa. Koulutus voidaan järjestää yksityisopetuksena, pienryhmälle tai isommalle ryhmälle.

Hyödyt: Saat toimivia, käytössä testattuja ja myyviä vinkkejä sisällöntuotantoon ja somen hyödyntämiseen sosiaalisen median viestinnän ja markkinoinnin parissa päivittäin toimivilta ammattilaisilta.

Kouluttajina: Krisse Törö ja/tai Mikko Blomberg
Kesto: Noin 3 tuntia tai sopimuksen mukaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Verkkosivut ja sisällöntuotanto

Mitä: Verkkosivujen rakenne, sisällöt ja löydettävyys. Verkkosivujen julkaisualustat ja niiden hyödyt ja käyttö.

Kenelle: Verkkosivuista vastaavat, verkkosivuprojekteja suunnittelevat yrittäjät ja työntekijät

Kouluttajana: Mikko Blomberg
Kesto: 1 koulutuspäivä tai sopimuksen mukaan.